Πέμπτη, Μαρτίου 25, 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


Χρόνια πολλά σε όλους, Έλληνες και μη. Ζήτω η Ελευθερία. Η Ελευθερία του λόγου της άποψης της έκφρασης κ.τ.λ.. Σήμερα βέβαια θα ήθελα να φωνάξω, Ζήτω το έθνος, Ζήτω η Ελλάδα, αλλά φοβάμαι ότι θα κατηγορηθώ ως φασίστας, ρατσιστής, Ελληνάρας, χουντικός, ακροδεξιός, και πατριδοκάπηλος.Το ίδιο θα πάθαιναν και οι ήρωες του 21 αν ζούσαν σήμερα. Το σκίτσο είναι ενδεικτικό της σημερινής προσπάθειας για αφελληνισμό, και δείχνει το κοντράστ του τότε και του σήμερα.
Για να δούμε τι έλεγε ο Κολοκοτρώνης στὴν περίφημη ὁμιλία του πρὸς τοὺς μαθητές, που έκανε στὴν Πνύκα το 1838, για την πατρίδα και την θρησκεία:
"Πρέπει νὰ φυλάξετε τὴν πίστιν σας καὶ νὰ τὴν στερεώσετε, διότι ὅταν ἐπιάσαμεν τὰ ἅρματα, εἴπαμε πρώτα υπέρ Πίστεως καὶ έπειτα ὑπὲρ Πατρίδος». ...Σᾶς λέγω μόνον πὼς ἦταν σοφοί, καὶ ἀπὸ ἐδῶ ἐπῆραν καὶ ἐδανείσθησαν τὰ ἄλλα ἔθνη τὴν... σοφίαν των.
....οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, ἀπὸ τοὺς ὁποίους καὶ ἡμεῖς.....ἐπροσκυνοῦσαν τὲς πέτρες καὶ τὰ ξύλα. Ἀφοῦ ὕστερα ἦλθε στὸν κόσμο ὁ Χριστός, οἱ λαοὶ ὅλοι ἐπίστευσαν εἰς τὸ Εὐαγγέλιό του, καὶ ἔπαυσαν νὰ λατρεύουν τὰ εἴδωλα... ........οἱ Μουσουλμάνοι καὶ ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν, διὰ νὰ ἀλλάξη ὁ λαὸς τὴν πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλοὺς ἀνθρώπους, ἀλλ᾿ ἐστάθη ἀδύνατο νὰ τὸ κατορθώσουν. Τὸν ἕναἔκοπταν, ὁ ἄλλος τὸ σταυρό του ἔκαμε...."

Ας δούμε τι λέει και ο Μακρυγιάννης, ο αγνός αυτός Έλληνας και χριστιανός:

"......Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω: «Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό’ χα, δεν τό’ δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».

....Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.

......Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν.................. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας»........................................."
Και του χρόνου


Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :