Δευτέρα, Ιουνίου 21, 2010

Που ΄ναι η Μπάλλα; οεο που' ναι......

Σήμερα το πρωί είπα να αρχίσω καλά την εβδομάδα, να πληροφορηθώ τι γίνεται γύρω μου. Επισκέφθηκα ένα φίλο μου που έφτασε εχθές στη Νάξο. Υποψιαζόμουν βέβαια, ότι και δίπλα μας στην γειτονική Πάρο, θα επικρατεί η ίδια κακομοιριά και λέω ωραία να παρηγορηθώ λιγάκι. Τον ρώτησα λοιπόν να μάθω την κίνηση του High Speed εχθές Κυριακή 20/06/2010. Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός στο κατακαλόκαιρο εν μέσω τουριστικής σεζόν. Μου λέει ο φίλος μου: Περίπου 150 επισκέπτες κατέβηκαν στην πανέμορφη Νάξο και παραπάνω από τους τετραπλάσιους (άνω των 600) κατέβηκαν στην Πάρο των Παριανών. Εμβρόντητος, έβαλα το κεφάλι κάτω και χωρίς να τον χαιρετήσω καλά καλά, έφυγα σιωπηλά με την ουρά στα σκέλια αφού δεν κατάφερα να βρώ παρηγοριά στην ατυχία μου. Περπατώντας σκεφτόμουν τι έφταιξε; Αφού σε όλες τις εκθέσεις πήραμε μέρος σαν Δήμος (μάλιστα φέτος σε περισσότερες), αφού έχουμε διαθέσει τεράστια κονδύλια σε διαφημιστική προβολή; Αφού έχουμε Τουριστική Επιτροπή, αφού έχουμε ένα Νησί με τεράστιες δυνατότητες; Τέλικά η λύση του προβλήματος άστραψε στο μυαλό μου: Η Πάρος κατοικείται από Παριανούς Η Νάξος από Ναξιώτες. Αυτό είναι. Οι Παριανοί είναι προοδευτικοί είναι μονιασμένοι είναι συνεργάσιμοι. μάλιστα έμαθα ότι επιχειρούν να κατεβάσουν ένα ψηφοδέλτιο κοινής αποδοχής ανεξάρτητο. Εμείς 3, 4, 5 όλοι να γίνουν αρχηγοί όλοι να αντιπροσωπεύσουν το κόμμα τους για τη Νάξο τίποτα στην ουσία. Τα τελευταία 40 χρόνια που γνωρίζω εγώ τίποτα δεν έγινε για την πραγματική Τουριστική Ανάπτυξη (το ψωμί μας δηλαδή και των παιδιών μας φυσικά). Εμείς χάσαμε την μπάλα παιδιά. Πισωγύρισμα, Οπισθοδρόμηση, Ανικανότητα, Ωχαδελφισμός, Παντογνωσία. Έπειτα από όλες αυτές τις σκέψεις αναζητώ Δύναμη για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της Εβδομάδας που μόλις άρχισε. Αισθάνομαι ανήμπορος αλλά πρέπει να χαμογελώ.................
Από αναγνώστη Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :