Παρασκευή, Ιουλίου 23, 2010

Ο Στέφανος Μειμάρογλου στο "naxos fan"

Με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Πανναξιακό ο Στέφανος Μειμάρογλου μίλησε στο "naxosfan" για όλους και όλα, για τον Πανναξιακό, τους Ναξιώτες, τα νέα παιδιά της ομάδας, την ζωή του στο νησί, και φυσικά για τα πλάνα και τους στόχους του τη νέα χρονιά.
Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας πω ότι σημαντικό ρόλο αλλά και κίνητρο για να παραμείνω στο νησί αποτέλεσε το γεγονός της αγάπης και αποδοχής του κόσμου στο πρόσωπο μου, καθώς είχα προτάσεις από ομάδες μεγαλυτέρων κατηγοριών, αλλά προτίμησα να μείνω εδώ. Συνήθισα πλέον στη Νάξο, μ'αρεσει, έχω κάνει φίλους και ένας ακόμη λόγος είναι η εκτίμηση που τρέφω στο πρόσωπο του προέδρου του Πανναξιακού Βασίλη Φλεριανού που τον θεωρώ απ' τους πιο μπεσαλήδες παράγοντες που έχω γνωρίσει στα 30 χρόνια που δραστηριοποιούμαι στον χώρο του ποδοσφαίρου.
Για την ομάδα και τον σχεδιασμό ...
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι έχω ζητήσει να παραμείνουν όλα τα παιδιά που αποτέλεσαν την περσινή ομάδα, και αυτό γιατί τους πιστεύω, γιατί οι περισσότεροι είναι νέα παιδιά, είναι Ναξιώτες, αγαπούν τον Πανναξιακό είναι καλοί ποδοσφαιριστές, και δεν έχω παράπονο από κανέναν. Έχουμε ένα ρόστερ αυτή τη στιγμή που αποτελείτε από 15-16 ποδοσφαιριστές και έχω εισηγηθεί 4 μεταγραφές που αφορούν στη θέση του τερματοφύλακα, ενός στόπερ και δυο μεσό-επιθετικών. Θα ξεκινήσουμε την προετοιμασία στις 25 Αυγούστου εκτός απροόπτου (και λέω εκτός απροόπτου γιατί μιλάμε με την λογική ότι το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 2 Οκτωβρίου και θα υπάρχει ένας όμιλος ομάδων) και μέχρι τότε θα ήταν ιδανικό να έχουμε κάνει τις κινήσεις μας, να έχει κλείσει το ρόστερ και να ξέρουμε που βαδίζουμε. Θα δώσουμε και 4-5 φιλικά παιχνίδια από τα οποία θα βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Φέτος περιμένω από τα νέα σε ηλικία παιδιά να είναι οι πρωταγωνιστές. Είμαστε το φαβορί και το γνωρίζουμε δεν φοβόμαστε κανέναν αλλά και δεν υποτιμούμε και κανέναν. Πρέπει και θα δείξουμε την ανωτερότητα μας μέσα στο γήπεδο.
Όσον αφορά τους στόχους ...
Ο στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από καλύτερα από πέρυσι, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, και την ομάδα να παίζει καλό ποδόσφαιρο και να αποζημιώνει τον φίλαθλο που έρχεται στο γήπεδο
Και μια υπόσχεση στον κόσμο ...
στον φίλαθλο κόσμο της Νάξου έχω να υποσχεθώ ότι η ομάδα θα παρουσιαστεί και πάλι δυνατή, θα δοθεί και πάλι η βάση στα νέα ντόπια παιδιά, και απ'τα αποτελέσματα θα είμαστε όλοι περήφανοι .Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα πάμε καλά.
Β.Κ. Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :