Πέμπτη, Νοεμβρίου 25, 2010

Συνεχίζεται επ' αόριστον η απεργία της ΠΝΟ

Μετά την σημερινή συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΝΟ αποφασίστηκε η συνέχιση της απεργίας για άλλες 48 ώρες μέχρι τις 06.00 το πρωϊ της 28ης Νοεμβρίου 2010.
Με λίγα λόγια η απεργία συνεχίζεται επ' αόριστον αφού μέχρι τι πρωί της Κυριακής θα έχουν συμπληρωθεί πέντε 24ωρα απεργιακών κινητοποίησεων και έπεται συνέχεια εάν δεν υπάρξουν εξελίξεις με την υπογραφή της ΣΣΕ με την ΕΕΝ.
Η απεργία περιλαμβάνει τις κατηγορίες πλοίων για τις.... οποίες εκκρεμεί η υπογραφή ΣΣΕ 2010, ήτοι : 1/Ακτοπλοϊκά Επιβατηγά – Οχηματαγωγά, 2/Μεσογειακά Φορτηγά, 3/Ακτοπλοϊκά Φορτηγά κάτω των 500 κοχ.
«Η Ομοσπονδία ζητάει για μια ακόμη φορά την κατανόηση των φίλων επιβατών για την ταλαιπωρία που υφίστανται, για την οποία, όμως, οι μόνοι που δεν ευθύνονται είναι οι Έλληνες ναυτεργάτες» επισημαίνει η ΠΝΟ και υπογραμμίζει ότι πέραν των ΣΣΕ υπάρχουν και άλλα αιτήματα του κλάδου τα οποία δεν έχουν επιλυθεί :

«Η ΠΝΟ αγωνίζεται ακατάπαυστα για την ικανοποίηση πάγιων, δίκαιων και ώριμων αιτημάτων της Ομοσπονδίας, όπως η αντιμετώπιση επί τέλους της μάστιγας της ανεργίας, η διασφάλιση των θέσεων εργασίας των Ελλήνων ναυτεργατών όλων των ειδικοτήτων, η αυστηρή τήρηση της νομοθεσίας για την δεκάμηνη απασχόληση στα ακτοπλοϊκά-επιβατηγά πλοία και βεβαίως το μείζονος και κυρίαρχης σημασίας ζήτημα της ίδρυσης Ανεξάρτητου Ταμείου Ανεργίας για τους ναυτικούς που συνιστά κεντρικό άξονα και πρώτιστη σταθερά για την ΠΝΟ και τους Έλληνες ναυτεργάτες.

Ακόμη, η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στον άλλοτε εύρωστο και παλαιότερο ασφαλιστικό φορέα της χώρας μας, το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, ειδικότερα δε οι γνωστές σοβαρές περικοπές στις συντάξεις των απομάχων του κύματος που αντιμετωπίζονται σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίες, ενώ είναι εκείνοι που διαχρονικά στήριξαν το Ταμείο τους με ασφαλιστικές εισφορές σε συνάλλαγμα, συνιστά μια απαξιωτική και οδυνηρή πραγματικότητα για τους συνταξιούχους ναυτεργάτες.

Τέλος δε, η θλιβερή κατάσταση στην οποίαν έχει περιέλθει η ναυτική εκπαίδευση, με ανεπάρκεια και ακαταλληλότητα κτιριακών εγκαταστάσεων και ανυπαρξία υποδομών των κτιρίων, μη πρόσληψη διδακτικού προσωπικού στις ΑΕΝ, κάθε άλλο παρά συμβάλλει στην ενθάρρυνση και προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα».

Πληροφορίες από το www.marinews.gr
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :