Παρασκευή, Νοεμβρίου 19, 2010

Ευχαριστήριο Φώτη Α. Μαργαρίτη

Αγαπητοί συντοπίτες μου.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ’ την καρδιά μου όλους τους κατοίκους του Αγίου Αρσενίου που στήριξαν και εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους τον συνδυασμό μας "Στροφή στο Μέλλον - Δημοτική Δράση" και εμένα προσωπικά . Το μέγεθος της ευθύνης μου απέναντι στην κοινότητά μου αλλά και στο νέο διευρυμένο Δήμο είναι μεγάλο και θα ανταποκριθώ σε αυτό με σεβασμό και πολύ δουλειά.
Σ' αυτόν τον αγώνα δεν υπάρχουν νικητές και νικημένοι, η επόμενη μέρα πρέπει να μας βρει ενωμένους σαν μια γροθιά, μακριά από διχόνοιες και κομματικές αντιπαλότητες για να αγωνιστούμε όλοι μαζί για το καλό του τόπου.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους όλων των συνδυασμών και ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τον νεοεκλεγή Δήμαρχο μας κ. Μανόλη Μαργαρίτη για τον αξιοπρεπή και έντιμο αγώνα που δώσαμε σε όλη την προεκλογική περίοδο και για την ευκαιρία που μου έδωσε μέσω της υποψηφιότητας μου και της εκλογής μου να σας υπηρετήσω και να μεταφέρω τη φωνή σας στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Νάξου και μικρών Κυκλάδων.

Φώτης Α. Μαργαρίτης
Τοπικός Σύμβουλος Αγίου Αρσενίου
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Φώτη τώρα που βγήκες θέλουμε από σένα να κάνεις έργα και να μας δείνεις και ένα σίγουρο κάθε Σαββατοκύριακο. Σίγουρο όμως, άχαστο.........

Ανώνυμος είπε...

pame gera re fwth kane to agersani parisi re megaleee !!!!!!!!!