Τετάρτη, Απριλίου 27, 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Σε ένα βενζινάδικο πλησιάζει απογοητευμένη μια ξανθιά τον υπάλληλο και του λέει:
- Σε παρακαλώ, έχω κλειδώσει τα κλειδιά μου μέσα στο αυτοκίνητο μήπως μπορείς να με βοηθήσεις;
-Λυπάμαι δεσποινίς μου, όπως βλέπεις έχω πολύ δουλειά τώρα.. αλλά... αν κάποιο παράθυρο είναι λιγάκι ανοικτό, θα σου δώσω ένα σύρμα να προσπαθήσεις να ανεβάσεις την ασφάλεια και σε λίγο που θα ξεμπερδέψω και γω από εδώ θα... έρθω να σε βοηθήσω.
Της λέει ο βενζινάς[
Παίρνει λοιπόν η ξανθιά το σύρμα και σε λίγο ο βενζινάς βλέπει έναν πελάτη να έρχεται με τα μάτια δακρυσμένα από το γέλιο.
-Γιατί γελάς;
Τον ρωτάει ο βενζινάς.
- Τι να σου πω ... λίγο πιο πέρα είδα μια ξανθιά που προσπαθούσε με ένα σύρμα να ανοίξει το αυτοκίνητο ... ^la))
- Και που είναι το αστείο; Εγώ της έδωσα το σύρμα λέει ο βενζινάς
-Δεν γελώ γιαυτό, γελώ γιατί μέσα στο αυτοκίνητο ήταν μία άλλη ξανθιά και της έλεγε: λίγο πιο δω.... λίγο πιο κει
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :