Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2012

Θεόκλητος Ρενέσης, τότε. . . .και τώρα!!!

Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη…
Γράφει ο ΓΙΏΡΓΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ
Δυστυχώς, οι φόβοι και οι επιφυλάξεις μας όσον αφορά το ποιόν του πρώην ιερέα της Κωμιακής, Θεόκλητου, επιβεβαιώθηκαν. Και δεν ξέρουμε αν οι «δραστηριότητές» για τις οποίες καταγγέλλεται περισσότερο, έλαβαν χώρα και στην Κωμιακή, γιατί η σχέση του με νέα παιδιά ήταν καθημερινή και πολύωρη, πέραν του ναού. Κρίνοντάς τον με την ιδιότητα του ιερέα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν φταίει αυτός, αλλά το σύστημα που τους καθιστά και τους διορίζει, και πολύ περισσότερο αυτό που τους συγκαλύπτει, εννοώντας, βέβαια, τους προϊστάμενους τους, και...... βλέποντας την παρόμοια διαδρομή που είχε και στις δύο μητροπόλεις που βρισκόταν τελευταία, ο συγκεκριμένος ιερέας. Δυστυχώς, όπως έχουμε αναφέρει και παλιότερα, ο εν λόγω ιερέας προκάλεσε μεγάλες αναταράξεις στο χωριό και μεγάλες ανακατατάξεις μέσα στον χώρο της εκκλησίας, οι οποίες ακόμη δεν έχουν καταλαγιάσει πλήρως. Εκείνο που πρέπει να γίνει άμεσα, μετά το πέρας της ανακριτικής διαδικασίας και την διεκπεραίωση της πιστοποίησης των αντικειμένων και των εικόνων από τους αρμοδίους, είναι τα εξής:


* Πρέπει να συσταθεί αρχείο καταγραφής των αντικειμένων της εκκλησίας, κυρίως κινητών, το οποίο να παραλαμβάνει ο εκάστοτε ιερέας και το εκάστοτε εκκλησιαστικό συμβούλιο και να το παραδίδει στο επόμενο με ταυτοποίηση κάθε φορά των υπαρχόντων αντικειμένων.
* Το εκκλησιαστικό συμβούλιο να συστήνεται κάθε φορά από άτομα που έχουν σχέση με την εκκλησία, όσο το δυνατόν πιο νέα ηλικία, με συναίσθηση του έργου για το οποίο κλήθηκαν και όχι απλά για να συμπληρώσουν αριθμητικά το συμβούλιο.
* Πρέπει να ξεκινήσει η επαναφορά, όσο είναι δυνατόν, του ναού στην προηγούμενή του μορφή, ξεκινώντας από τα ψαλτήρια και τα προσκυνητάρια, τα οποία τώρα τελευταία ή δεν έχουν καθόλου εικόνες για να προσκυνήσει κανείς ή έχουν μια τυχαία ξεθωριασμένη (όπως έγινε την β’ παρασκευή των Χαιρετισμών) ή ένα χαρτί που ήταν το πρόγραμμα των εορτών των Χριστουγέννων εκείνη την περίοδο. Πρέπει όλες οι εικόνες να ξαναμπούν στην θέση τους, και στους τοίχους και στα προσκυνητάρια, και να απαγορεύεται στον κάθε ιερέα να αλλάζει κάθε φορά το «ντεκόρ» ανάλογα με την «λόξα» του. Με τις βαμμένες αγιογραφίες δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι, όμως και αυτοί οι περίεργοι χρωματισμοί δεν αρμόζουν σε ναό.
* Σε κάθε θέμα ή πρόβλημα που προκύπτει στον ναό, να προηγείται ενημέρωση από τον ιερέα ή το συμβούλιο, έτσι ώστε να αποφεύγονται τυχόν παρερμηνεύσεις ή παρεξηγήσεις αυτών που γίνονται.

Τέλος, επιστρέφοντας στις «δραστηριότητες» του πρώην ιερέα Κωμιακής, μπορούμε να διαπιστώσουμε, βλέποντας τις φωτογραφίες, ότι τα μανουάλια (ή ότι είναι, τέλος πάντων, αυτά) είναι διαφορετικά στην επιστροφή τους από τα πρώτα που ήταν ίδιας διαμέτρου πάνω-κάτω χωρίς περιστρεφόμενο λουλουδάκι και χωρίς καπέλο από πάνω, πράγμα το οποίο μας προϊδεάζει ότι κάποια ανάλογη αλλαγή μπορεί να έγινε και σε άλλα αντικείμενα μεγαλύτερης αξίας που πήγαν για συντήρηση στην Αθήνα. Επίσης, τα συγκεκριμένα έχουν ήδη σκουριάσει σε πολλά σημεία, πράγμα που σημαίνει ότι η πανάκριβη συντήρησή τους, τελικά ήταν ψεύτικη.

Υ.Γ. : Ανάλογη προστασία παλιών αντικειμένων, και στην περίπτωση αυτή κυρίως βιβλίων, πρέπει να γίνει και στο δημοτικό σχολείο όπου υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα τα οποία χρήζουν μεγάλης προσοχής και προστασίας, αλλά και στο Κοινοτικό Γραφείο που σε ένα δωμάτιο «βουτηγμένο» στην υγρασία, υπάρχουν πεταμένα εδώ κι εκεί έγγραφα και αποφάσεις πολλών δεκάδων ετών. . . Μια βιβλιοθήκη στο μεγάλο δωμάτιο και μια ταξινόμησή τους μέσα σε αυτήν, δεν νομίζω να είναι κάτι το δύσκολο

Γράφει ο ΓΙΏΡΓΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ από Κωμιακή Νάξου
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

7 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τι έχει να πει για όλα αυτά ο άγιος Παροναξίας; Ξέχασε ότι αυτός τον έφρε στη Νάξο; Ξέχασε ότι επί ένα χρόνο τον στήριζε δημόσια παρά τις έντονες διαμαρτυρίες όλων των Κωμιακιτών;
Και για τον Κύπριο ρασοφόρο Ιγνάτιο "καθαιρεμένο από την Εκκλησία της Κύπορυ "επί παιδεραστία και ομοφυλοφιλία" τι έχει να πει;
Είναι αλήθεια ή όχι ότι για πολύ καιρό μετά την εκδίωξή του από τη Νάξο από τον προκάτοχό του Αμβρόσιο, συνέχισε η μητρόπολη να τον έχει στις μισθολογικές καταστάσεις των κληρικών της μητρόπολης Παροναξίας και να του καταβάλει κανονικά τον μισθό του;

Ανώνυμος είπε...

A re xeftilismene kala pou se silavane giati alliws ta pragmata Gia esena tha htan pollh xeirotera

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 2:14 αυτά που λες είναι λόγια του αέρα.Γιατί δεν πας να τον ρωτήσεις;Είμαι σίγουρος ότι θα σε αποστομώσει...Τι σημαίνει ''όλων'',εσύ πως είσαι τόσο απόλυτος για αυτό;; και εγώ σου λέω ότι στη κωμιακή υπάρχει κλίκα που θέλει να κουμαντάρει τον εκάστοτε παπά,είναι αυτοί που έχουν καταλάβει παράνομα το πνευματικό κέντρο της ενορίας!!!.Γι'αυτό ο κωμιακίτης παπάς πήγε στο ΚΙΝΙΔΑΡΟ και όχι στη ΚΩΜΙΑΚΗ.Απλά αυτό που έγινε τώρα με τον παπά είναι βούτυρο στο ψωμί τους και το παίζουν σωτήρες του χωριού...Και όσον αφορά τον κύπριο ρασοφόρο που λες, έχεις αποδείξεις ή μήπως εκμεταλλευόμενος την ανωνυμία σου θες να δημιουργήσεις εντυπώσεις (είναι γνωστό σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους ότι όταν απολυθούν διακόπτεται η μισθοδοσία τους)ή μήπως είχες σχέσεις με το συγκεκριμένο και ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε;;Τέλος όσο αφορά τον παπά γιατί αυτό είναι το θέμα του άρθρου,όταν γίνει δικαστήριο και καταδικαστεί τότε ναι μαζί σου ξύρισμα αλλά μέχρι τότε είναι ''αθώος''.

Ανώνυμος είπε...

poly kala tou kanane... makari na mporousan na sylavoun akoma 2-3 pou kykloforoun anamesa sto naxiako lao. kai kanoun orgia... alla poios na milisei? exoun ton tropo tous. ayta einai .

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν μιλάς εσύ;;;;Αλλά όχι έτσι αλλά με αποδείξεις!!!

Ανώνυμος είπε...

http://roides.wordpress.com/2009/01/29/29jan09/

Oύτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΑΝΩΘΕΝ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ

Ποτ πουρί ιερής παιδεραστίας

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ανακάλυψες το τροχό, μη ξεχάσω να σου βάλω 10 στο έλεγχο....μόνο που εσύ αναφερόσουν στο ναξιακό λαό και μίλαγες για ιερείς στη κοινωνία της Νάξου και ξαφνικά βάζεις ένα σύνδεσμο ενός που είναι άθεος και μιλάει γενικά κατά της εκκλησιάς (μεταξύ μας λογικό το βρίσκω αφού είναι άθεος)....εκτός αν και είσαι και εσύ,αλλά τότε πάει αλλού το θέμα.Εγώ πάντως έχω τη υποψία ότι δεν σε νοιάζει το θέμα καθαυτό αλλά γενικά έχεις μια τάση να τα βάζεις με τις θρησκεία ίσως λόγω πολιτικής ιδεολογίας.

Υ.Γ.:Ποτέ κάνεις δεν είπε ότι οι ιερείς είναι όλοι άγιοι, είναι μέρος της κοινωνίας με ότι αυτό συνεπάγεται(υποθέτω ότι υπάρχουν και άθεοι παιδεραστές).

Υ.Γ.2:Περιμένω τις αποδείξεις...