Πέμπτη, Μαΐου 29, 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΦΙΛΩΤΙΟΥ

Θέλω να  ευχαριστήσω βαθιά μέσα από την καρδιά μου όλους τους Φιλωτίτες που με στήριξαν και με τίμησαν με την ψήφο τους, επανεκλέγοντας με για δεύτερη συνεχόμενη θητεία στη Προεδρία του Χωριού μας. Η ανανέωση της εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπο μου που καταδείχτηκε με την ψήφο σας για μια ακόμα φορά, μου δίνει μεγάλες ευθύνες γεννώντας σε όλους μας και νέες προσδοκίες. Υπόσχομαι ότι με τη συνεχή και δυναμική παρουσία μου στα δρώμενα του Δήμου θα δίνω τις μάχες μου καθημερινά για να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας και.....
να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας. Θα είμαι πάντα Παρών, θα είμαι πάντα δίπλα σας.
Βασίλειος Κρασσάς
     Πρόεδρος Δ.Κ Φιλωτίου

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :