Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2014

Πανναξιακός Α.Ο.Ν. - Συνέντευξη Τύπου πριν το εναρκτήριο παιχνίδι της νέας περιόδου

Η άμμος έχει κυλήσει για τα καλά στην κλεψύδρα που αδειάζει ενόψει του πρώτου σερβίς στην Α1 γυναικών και οι Ζόραν Κόβαζιτς και Σία Τοτσίδου εκπροσωπώντας τον Πανναξιακό ΑΟΝ ....άνοιξαν την καρδιά τους μιλώντας για την προετοιμασία που ολοκληρώθηκε, τους στόχους της φετινής χρονιάς και βέβαια αναφέρθηκαν και στον αντίπαλο της πρεμιέρας που δεν είναι άλλος από τον Παναθηναϊκό στο κλειστό της Κυψέλης το βράδυ του.....
Σαββάτου (18/10)






Ο τεχνικός του Πανναξιακού ΑΟΝ, Ζόραν Κόβαζιτς ανάμεσα στα άλλα τόνισε ότι «ελπίζω στην πρεμιέρα να πάμε καλά αν και η περίοδος προετοιμασίας δεν ήταν μεγάλη. Το κίνητρο κόντρα σε έναν σπουδαίο αντίπαλο είναι σημαντικό για τις αθλήτριες μου ενώ είμαι ικανοποιημένος που δεν είχαμε τραυματισμούς στη διάρκεια της προετοιμασίας. Το δικό μου όνειρο είναι η 1η θέση. O στόχος ομάδας είναι να μπούμε στην τετράδα και οι παίκτριες μου και εγώ ελπίζω να παλέψουμε για την πρωτιά. Το πρωτάθλημα φέτος θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό με πολύ καλές ομάδες που έχουν ενισχυθεί αν και δεν έχουμε πλήρη εικόνα ακόμη. Σίγουρα Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός είναι ένα επίπεδο πιο πάνω κι μετά είναι το Μαρκόπουλο, η Σαντορίνη, η ΑΕΚ κι εμείς. Είναι ιδιαίτερα σημαντικά τα τέσσερα πρώτα παιχνίδια της αγωνιστικής περιόδου ενώ το παιχνίδι στο Μινσκ έχει ιδιαίτερη σημασία και εξαρτάται από το πώς θα το δουν οι αθλήτριες μου».

Η Σία Τοτσίδου, η οποία επέστρεψε μετά από δύο χρόνια στην ομάδα του Πανναξιακού, τόνισε ότι «η προετοιμασία ήταν σκληρή και δουλέψαμε πάρα πολύ ενώ το κίνητρο για όλες μας ήταν να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που γύρισα, γνώριζα τους περισσότερους από τους ανθρώπους εδώ, βρήκα καινούργια πρόσωπα ενώ ο στόχος μου δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το να πάω ακόμη πιο ψηλά ως αθλήτρια και να βελτιωθώ»

Το παρών στην συνέντευξη Τύπου έδωσε και ο Δημήτρης Βιτζηλαίος, ο νέος team manager της ομάδας βόλεϊ γυναικών για τον οποίο ο Ζόραν Κόβαζιτς δήλωσε «ο ρόλος του στην ομάδα του είναι πάρα πολύ σημαντικός γιατί πλέον έχει αναλάβει όλα τα οργανωτικά θέματα και τον έλεγχο μέσα κι έξω από τα αποδυτήρια με αποτέλεσμα να κάνω την δουλειά μου απερίσπαστος και με ηρεμία»
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Ολα κλα ρε παιδια με την πρωτη ομαδα . Με τις ακαδημιες θα μας πει κανεις τι θα γινει??

Ανώνυμος είπε...

Τι όλα καλα ρε φιλε και η πρωτη ομαδα είναι για κλαματα και τα παιδακια τα εχουν αφησει εντελως δεν τα παρατανε να φυγουν μπας και γινει τιποτα οι κομπλεξικοι

Ανώνυμος είπε...

πως ειναι κλαματα?καθε χρονο γινεται καλυτερη και φετος θα ειναι σιγουρα σε ψηλοτερη θεση απο την περσινη 5η.φετος μονο οσφπ-παο δειχνουν να ειναι καλυτεροι.