Τετάρτη, Ιανουαρίου 28, 2015

Θερμές ευχαριστίες από καρδιάς!

Φίλες και Φίλοι, 
 Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που δείξατε στον πολιτικό μου λόγο και την έμπρακτη στήριξή σας στον αγώνα μου για τις Κυκλάδες, αγώνα τον οποίο θα εξακολουθήσω να υπηρετώ με πίστη και συνέπεια. 
Άνθρωποι από διάφορους πολιτικούς χώρους με πλησίασαν σε αυτή μου την προσπάθεια και νιώθω ιδιαίτερη τιμή για αυτό, καθώς μαζί αποδείξαμε ότι αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από όσα μας χωρίζουν. 
Εύχομαι και ελπίζω η νέα Κυβέρνηση να μπορέσει να.....
οδηγήσει τη χώρα προς τα μπροστά και είμαι έτοιμος να επιβραβεύσω τις θετικές επιλογές της χωρίς, όμως, να παραιτούμαι του δικαιώματός μου να κριτικάρω τις αστοχίες της και να καταθέτω δημόσια αντιπροτάσεις με όραμα και αισιοδοξία.
Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια προς τους εκλεγέντες βουλευτές Κυκλάδων, αλλά και προς όλους τους υποψηφίους για τον αγώνα που δώσανε και, ιδιαιτέρως, θέλω να συγχαρώ τους συνυποψηφίους μου με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, γιατί σταθήκαμε μαζί όρθιοι απέναντι στην πολιτική λαίλαπα που συρρίκνωσε τον χώρο μας και δώσαμε έναν αξιοπρεπή πολιτικό αγώνα. 
Παραμένω στις επάλξεις για να μπορέσει η Παράταξή μας να αποκαταστήσει τη σχέση της με τους πολίτες και να ξαναγίνει ένας μεγάλος και υγιής χώρος πολιτικής έκφρασης, εγκαταλείποντας την εσωστρέφεια, την ηττοπάθεια και τις διχαστικές λογικές. 
Δουλεύοντας στο παρόν για το μέλλον
Με τιμή

Χάλαρης Μιχάλης
 
Το προσωπικό μου ιστολόγιο: http://chalarismichalis.blogspot.com
 
 
Follow me on Twitter: www.twitter.com/ChalarisMichail     (@ChalarisMichail)
 
Join me on Linkedin: www.linkedin.com/chalarismichail

Watch me on  Youtube

Find me on g+ : google.com/+ChalarisMichail
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :