Σάββατο, Ιουνίου 13, 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Π.ΡΑΟΥΖΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΣΚ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς πρώτα απ'όλα τις ομάδες που στήριξαν  τον συνδυασμό μας '' Ώρα Ευθύνης για το Κυκλαδίτικο Ποδόσφαιρο'' και τον επικεφαλής μας Χρήστο Καφτηράνη στις πρόσφατες εκλογές για την ανάδειξη Νέου Δ.Σ. για την Ε.Π.Σ. ΚΥΚΛΑΔΩΝ , πίστεψαν στο όραμα μας για το κυκλαδίτικο ποδόσφαιρο και εμπιστεύτηκαν τις ικανότητες , την εμπειρία και την όρεξη των αξιόλογων στελεχών μας.
Ακόμα αισθάνομαι πως τα λόγια είναι ανεπαρκή για να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη μου προς τα σωματεία που στήριξαν κι'εμένα προσωπικά παρά το νεαρό της ηλικίας μου (μόλις 25 ετών) , αναγνωρίζοντας την αδιάκοπη και ανιδιοτελή προσφορά μου στον χώρο του ποδοσφαίρου τα τελευταία οκτώ έτη.
Δεσμεύομαι πως θα συνεχίσω να προσπαθώ με όλες τις δυνάμεις μου , για να πάμε το ποδόσφαιρο στις Κυκλάδες μας , εκεί που πραγματικά του αξίζει όχι..... πλέον με την ανάμειξη μέσου οποιονδήποτε συγκεκριμένου συλλόγου , αλλά παραμένοντας ενεργά κοντά στην Ε.Π.Σ. Κυκλάδων και στο σύνολο των ομάδων μας.
Τέλος συγχαίρω τον νέο πρόεδρο της Ένωσης κ.Ρένο Φρέρη  ,καθώς επίσης και το υπόλοιπο Δ.Σ. και τους εύχομαι να δώσουν έναν όμορφο και εποικοδομητικό αγώνα για το άθλημα της καρδιάς μας ,μακριά από οπαδισμούς και εξασφαλίζοντας την ισότιμη μεταχείριση σε όλες τις ομάδες και φυσικά να μην ξεχωρείζονται οι ομάδες σε ομάδες της καρδιάς... , σε εκλεκτές και σε μη εκλεκτές , σε παιδιά και αποπαίδια.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΡΑΟΥΖΑΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :